یهودیان وجادوگری
قُلْ یَعِبَادِى الَّذِینَ أَسرَفُوا عَلى أَنفُسِهِمْ لا تَقْنَطوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ.....
دوستــی دارم که با من است حتی از رگ گردن هم نزدیک تر ولی من از آن غـــــــــــــــــافلم!!!!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رهروان و آدرس rahro.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 311
کل نظرات : 53

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 31
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 193
بازدید سال : 3909
بازدید کلی : 46401
یهودیان وجادوگری
یهودیان بدن پیامبر را سحر کردند ؛ آیا ماسون ها در پی سحر بدن ولیّ فقیه هستند؟
 

 شان نزول مُعَوَّذَتَین ؛ سحر شدن پیامبر به دست یک یهودی :

 

علامه طباطبایی در المیزان در تفسیر سوره فلق: «مردى يهودى رسول خدا (ص) را جادو كرد ، و در نتيجه آن حضرت بيمار شد ، جبرئيل بر او نازل گشته دو سوره معوذتين را آورد و گفت: مردى يهودى تو را سحر كرده و سحر مذكور در فلان چاه است ، رسول خدا (ص) على (ع) را فرستاد آن سحر را آوردند ، دستور داد گره هاى آن را باز نموده ، براى هر گره يك آيه بخواند ، على (ع) هر گرهى را باز مى‏كرد يك آيه را مى‏خواند ، به محضى كه گره ها باز و اين دو سوره تمام شد ، رسول خدا (ص) برخاست ، گويا پاى بندى از پايش باز شده باشد.» المیزان ، به نقل از الدر المنثور ، ج ۶ ، ص ۴۱۷.

 

امام صادق (ع) هم نظير اين معنا را روايت كرده است (۱). روايات بسيارى هم از طرق اهل سنت با تفاوت اندکی وارد شده است. در تفسیر نورالثقلین ، روايات ديگری نيز از طرق ائمه معصومین (ع) نقل شده است.» آیا کسی می تواند پیامبر خاتم و اشرف مخلوقات را سحر کند؟

قرآن (۲) مسحور شدن رسول الله را نفی کرده است ، پس چگونه ممکن است که سحر ساحران در رسول الله (ص) اثر کرده باشد؟

پاسخ: مشرکین ادعا می کردند که سخنان پیامبر ، سحر است ، یعنی عقل ایشان مسحور است و قرآن این مساله را رد می کند ؛ اما دلیلی در دست نیست که سحر نتواند تاثیری بر بدن پیامبر ایجاد کند.» بنابراین در موارد زیادی ، رسول خدا (ص) حسن و حسين علیهما السلام را با اين دو سوره تعويذ مى‏كرد ؛ مجمع البيان، ج ۱۰، ص ۵۶۹. پایان بحث تفسیری المیزان. ولیّ فقیه ، هدف ساحران ؛ و فراماسون ها ، امتداد یهودیان ساحر :

قطعاً یکی از برنامه های یهودیان صهیونیست و جریان فراماسونی ، تلاش برای مبارزه با همان جایگاه پیامبر در حکومت اسلامی ؛ یعنی ولایت فقیه یا یاوران درجه ی یک وی است. بنابراین لازم است برای جلوگیری از این سحر شیطانی گروهک های ماسونی ، علاوه بر « تعویذ » ولیّ امر مسلمین با سوره های ناس و فلق ( معوذتین ) و برخی ادعیه ی رسیده از اهل بیت ، به تفسیر این بخش از آیات قرآن و روایات و تنویر افکار عمومی هم پرداخته شود. سحر کردن بدن ولی فقیه ممکن و سحر عقل وی محال است :

قطعا ولیّ فقیه حجت خداست و نمی توان آنچه مربوط به حجت بودن وی است ، یعنی رهبری وی را سحر کرد ؛تنها می توانند از طریق سحر ، به بدن و سلامت ایشان آسیب برسانند ؛ پس قطعا نمی توان عقل ایشان را سحر کرد ؛ قطعا!

پی نوشت ها :

۱. نور الثقلین، ج ۵، ص ۷۱۸. ۲. "وَ قالَ الظَّالِمُونَ إِنْ تَتَّبِعُونَ إِلَّا رَجُلًا مَسْحُوراً انْظُرْ كَيْفَ ضَرَبُوا لَكَ الْأَمْثالَ فَضَلُّوا فَلا يَسْتَطِيعُونَ سَبِيلًا" فرقان،۸ و ۹.

گروه راغبون



تعداد بازدید از این مطلب: 938
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود