روایت علی مطهری در مورد دفاع آیت‌الله خامنه‌ای از ادامه حصر موسوی و کروبی
قُلْ یَعِبَادِى الَّذِینَ أَسرَفُوا عَلى أَنفُسِهِمْ لا تَقْنَطوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ.....
دوستــی دارم که با من است حتی از رگ گردن هم نزدیک تر ولی من از آن غـــــــــــــــــافلم!!!!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رهروان و آدرس rahro.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 311
کل نظرات : 53

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 290
بازدید ماه : 423
بازدید سال : 4139
بازدید کلی : 46631
روایت علی مطهری در مورد دفاع آیت‌الله خامنه‌ای از ادامه حصر موسوی و کروبی

 



آیت‌الله خامنه‌ای: «من قبلا درباره بصیرت صحبت کرده‌ام و این که نباید راه شهدا و راه انقلاب را گم کنیم. جرم اینها بزرگ است و اگر امام(ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به اینها ملاطفت کرده‌ایم.»

علی مطهری، تاکید کرد که آیت الله خامنه‌ای، اظهارات فوق را در واکنش به سخنان این نماینده مجلس بیان کرده که گفته است: "نظر من و بسیاری از افراد، ادامه حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی به نفع کشور و انقلاب نیست و ضرورتی ندارد. اگر یکی از این دو در این حال از دنیا برود، مساله به صورت یک غده چرکین برای جمهوری اسلامی باقی می‌ماند."

به گفته آقای مطهری، وی خطاب به رهبر ایران افزوده است: "از جناب عالی درخواست می‌کنم که به قوه قضاییه دستور بدهید که این موضوع را تمام کنند. اگر لازم است محاکمه شوند، ‌همراه سایر اطراف ماجرا محاکمه شوند و به قضیه خاتمه داده شود."

به گزارش خبر آنلاین آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به پرسش علی مطهری درباره ادامه حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، بر ادامه حصر این سه نفر تاکید کرده و گفته است «جرم اینها بزرگ است و ما به اینها ملاطفت کرده‌ایم.»

بعد از روی کار آمدن حسن روحانی و افزایش فشار افکار عمومی برای رفع حصر از این سه نفر، اطرافیان آیت‌الله خامنه‌ای تاکید می‌کردند که مسئولیت صدور دستور حصر و ادامه آن، بر عهده شورای عالی امنیت ملی است. نقل قول علی مطهری از آیت‌الله خامنه‌ای برای اولین بار در یک سال گذشته، به طور آشکار و صریح، مسئولیت ادامه حصر را متوجه شخص رهبر جمهوری اسلامی می‌کند.

بر اساس نقل قول مقام‌های جمهوری اسلامی، در پی ناآرامی‌های سال ۸۸، مسئولان امنیتی کشور فهرستی چهل و چند نفره را به رهبر ایران ارائه کرده و گفته بودند برای «پایان دادن به فتنه» باید این افراد را دستگیر کرد. گفته می‌شود آیت‌الله خامنه‌ای در همان سال روی اسم‌ میرحسین موسوی و مهدی کروبی انگشت گذاشته و گفت «این چند نفر را به من بسپارید.»

اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در این باره در مصاحبه با روزنامه کیهان گفته بود: در یک جلسه‌ای بعد از فتنه روز عاشورا ما به ایشان عرض کردیم که یک تعداد از کسانی که در این فتنه دخیل هستند باید دستگیر شوند. فرمودند بروید ابتدا احراز کنید بعد بیاورید پیش من از من مجوز بگیرید. بعد از احراز یک لیست ۴۰ نفره بردیم فرمودند «این چند نفر با من».


تعداد بازدید از این مطلب: 651
موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود