قُلْ یَعِبَادِى الَّذِینَ أَسرَفُوا عَلى أَنفُسِهِمْ لا تَقْنَطوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ.....
دوستــی دارم که با من است حتی از رگ گردن هم نزدیک تر ولی من از آن غـــــــــــــــــافلم!!!!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رهروان و آدرس rahro.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 311
کل نظرات : 53

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 29
باردید دیروز : 7
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 1194
بازدید سال : 3740
بازدید کلی : 46232
لبخند همیشه راز خوشبختی نیست!!!!

این زمان نشسته بی تو با خدا                       آنکه با تو بود و با خدا نبود    

می کند هوای گریه های تلخ                      آنکه خنده از لبش جدا نبود

-----------------------------------------

   بر خاک بخواب نازنین تختی نیست            آواره شدن حکایت سختی یست

  از اشک های پاک خود فهمیدم                لبخند همیشه راز خوشبختی نیست

------------------------------------------

چه دردیست در میان جمع بودن                    ولی در گوشه ای تنها نشستن

برای دیگران چون کوه بودن                      ولی در چشم خود آرام شکستن

---------------------------------------------

    در بهار زندگي احساس پيري مي کنم                   با همه ازادگي فکر اسيري مي کنم
بس که بد ديدم ز ياران به ظاهر خوب خود   

   بعد از اين بر کودک دل سخت گيري مي کنم

    

تعداد بازدید از این مطلب: 990
موضوعات مرتبط: ادبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پوشش زنان در روزهای آینده میهن ما !!

دوران نوجوانی وسفرهایی که به تهران می نمودم را به یاد می آورم آن روزها  زنان خیابان های شهر گیسوان خود را وسیله زینت و تبرج خود نموده بودند و  دیدگان را به سمت خود جذب می کردند و من هم که ازخانواده ای مذهبی بودم جز  آه کشیدن و اظهارتأسف کاری از دستم برنمی آمد. سال های بعد که به تهران می  آمدم گویا هر روز بد تر از دیروز میشد، شلوارهای کوتاه نماد تمدن و خیابان  ها جولانگاه زنانی شده بود که هر لحظه جامعه را به سمت عریانی سوق می  دادند.

 

چه زود دوران جوانی می رسد وسرنوشت تحصیل در این شهر غریب را رقم میزند  سال های ابتدایی دانشگاه تفریحم خلاصه شده بود به حضور در مسجد و درس  خواندن و نامأنوس تر از هرچیزی خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر!

 

هنوز آن روز را فراموش نمی کنم که در خیابان کنار کیوسک تلفن بعد از اتمام صحبت با خانواده و حرکت به سمت دانشگاه متوجه صدای دختر بزک کرده ای شدم  که مرا برادر خود خواند و کارت اعتباریم را تقاضا کرد من هم که قیافه او را دیدم با بی محلی به حرکتم ادامه دادم واین جا بود که چیزی جز ناسزاهای او  نصیبم نگردید، نمی دانم شاید هم ادب حکم می کرد که بایستم اما...

 

آن زمان هم با سکوت و مشغولیت به درس گذشت وچه می دانستم که تقدیرم ماندن و تأهل درپایتخت است.

 

حال دیگر تهران پرشده از باربی های خوش خط و خال، دولت ها یکی پس از دیگری آمده اند ورفته اند چه اصلاح طلب چه اصول گرا، بماند که آن روزها می گفتند فلان دولت آمد حجاب تعطیل می شود بعد هم گفتند آن دیگری آمد اوضاع حجاب  درست می شود، دیگر چشمم آب نمی خورد که با آمدن کسی جز مهدی فاطمه (عج) حیا و عفت فاطمی بر سرزمینمان حکم فرما گردد.

 

این روزها دیگر دارد عادی می شود که زنان با لباس های آستین کوتاه ومانتوهای چاک دار به کوچه وخیابان راه پیدا کنند.

 

در نهایت حربه جدید دشمن که زیرکانه این بار اندام زنان ایرانی را هدف  گرفته، پوششی است به نام (ساپورت) البته شرمم می شود بگویم پوشش!!! نمی  دانم بعضی هاچگونه این جرأت را به خود داده اند ،همانطور که در مراسم های  عروسی و در برابر محارم خود ظاهر می شدند اکنون خود را بزک کرده و به  خیابان ها و پاساژها نفوذ کنند.

 

جالب اینجاست که با کمترین تأملی می توان گامهای آرام ابلیس در ترویج  اباحه گری و عریانی را فهمید: تغییر نام جوراب شلواری زنانه به ساپورت،  هماهنگی ورود و تولید بیشمار آن درکشور، مسلح شدن مانکن های پشت ویترین  ومانکن های انسانی خیابان گرد به آن، سایت های پرشده ازفروش مدل های  رنگارنگ ساپورت بدون کوچکترین فیلتر و در آخرتبلیغ های زیرکانه آن در شبکه  های ماهواره ای أعم از کنسرت گوگوش (طبق مطالعات اینترنتی) که با سیاست  هرچه تمام تر با آنکه می توانند زنان را با پاهای عریان به صحنه بیاورند  اما از ساپورت استفاده می کنند.

 

اما باید بانهایت تأسف گفت این بعضی از زنان ساده اندیش هستند که بدون  اندکی درنگ و دقت در نقشه های شوم دشمنان این مرزوبوم شخصیت وحیای خود را  بازیچه دست آن ها کرده اند.

 

دیگر وقت آن رسیده که سکوتم را بشکنم و دراین جنگ نرم با سلاح قلم بر دشمن خاصم یورش برم تا شاید بعضی از مسئولین در خواب مانده و بعضی ازعلما و  روحانیونی که احیانأ از تأثیرکلامشان اطمینان ندارند این نوشته ها را دیده و به جنب وجوش بیفتند، هرچند شاید آن ها هنوز هم از بحث و پیگیری این مسائل  خجالت می کشند وسطح آن را پایین ترازسطح علمی و معنوی خود می بینند. حال  آنکه همین بعضی ها هنوز نمی دانند ساپورت چیست، چه شکلی دارد و چه کسانی آن را پوشیده اند.

 

دیگر شاید وقت آن رسیده باشد که ندایی بگوید: ( الیوم استعمال ساپورت در  حکم محاربه با امام زمان عج ) تا بد خواهان نظام اسلامی ایران حیا و غیرت  زنان و مردانی را حس کنند که،حاضرند خون رنگینشان را فدا کنند.

 

و روباه صفتان چه حیله گرانه نقشه راه کشیده اند:

۱. موهای بیرون افتاده از پس وپیش

۲. روسری های کوتاه آب رفته

۳. شلوارهای سوراخ سوراخ وکوتاه شده

4.مانتوهای اندامی وچاک خورده

۵. لباس هایی با دکمه های روی آستین جهت سهولت برای بالازدن

۶. ساپورت

7.هدف بعدی دشمنان!!! خدا نکند که عریانی کامل اندام باشد

 

به امید آن روز که مسئولین، علما و دلسوزان این نظام با ذره بین قوی تری  سیاست های زیرکانه دشمن را نظاره گر بوده و سازنده سدهای مستحکم در برابر  نفوذ صفات رذیله باشند.

 

 

(رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي)...

تعداد بازدید از این مطلب: 868
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


شيعه مرتضي علي
شيعه مرتضي علي عمر هدر نمي كند از لحظات فرصتش صرف نظر نمي كند راه امير مومنان راه خداست بي گمان شيعه ز راه ديگران هيچ گذر نمي كند تا نرسيده مرگ تو توبه كن از خطاي خويش چونكه اجل فرا رسد توبه اثر نمي كند وقت سفر براي ما توشه راه لازم است بار سفر چه بسته ام مرگ خبر نمي كند
تعداد بازدید از این مطلب: 941
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عالم برزخ دیدن با چشم های برزخی
چه کنیم چشم برزخی پیدا کنیم؟ افرادی که چنین ویژگی را داشته باشد معمولاً ناشناخته هستند و خود را به مردم معرفی نمی‌کنند. امام علی علیه السلام فرمود: خدا را! درباره خانه پروردگارتان در نظر داشته باشید تا هستید، آن را خالی نگذارید. زیرا اگر حج متروک شود نظر رحمت خدا از شما قطع خواهد شد. عالم برزخ چه عالمی است؟
تعداد بازدید از این مطلب: 967
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


موهاي يك زن
موهای یک زن خلق نشده، برای پوشانده شدن... یا برای باز شدن در باد... یا جلب نظر... یا برای به دنبال کشیدن نگاه.. موهای یک زن خلق شده... برای عشقش... که بنشیند شانه اش کند , ببافد و دیوانه شود... عطر مو های یک زن فراموش شدنی نیست
تعداد بازدید از این مطلب: 877
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


هیهات من الذله

آقاى دانشمند محترم حاج شيخ محمد مهدى تاج لنگرودى فرمود: يكى از دوستانم  حجة الاسلام آقاى امامى ثيلى براى حقير نقل كرد كه در مسجد صاحب‌الزمان  واقع در خيان هلال احمر چهار راه عباسى، پاى منبر آقاى حاج ميرزاعلى آقاى  محدث‌زاده بودم، كه بالاى منبر فرمود: يكى از وعّاظ مشهور تهران عصر روز  آخر ذى الحجّة از منزل بيرون آمد كه شب اول محرّم به منبرهاى دهه‌ی عاشورا  كه وعده داده برسد، در وسط‌هاى كوچه پيرزنى آمد و گفت: آقا من از امشب تا  ده شب در منزل خودم روضه دارم لطفا تمام شب‌ها را تشريف بياوريد و براى ما  روضه بخوانيد.
واعظ گفت: من وقت ندارم. پيرزن گفت: هر وقت شب به  منزل برگشتيد تشريف بياوريد، اگرچه به اندازه‌ی چند دقيقه باشد، واعظ با  كمال خونسردى و بى‌ميلى جواب مثبت داد كه مى‌آيم.
شب اول محرّم كه  دير وقت از روضه برگشته بود به همان منزل رفت. پرچم سياه كوچكى ديد كه  بالاى در آويزان است و روى پرچم سلام بر حسين شهيد نوشته، چون در باز بود  با گفتن يك يااللّه وارد شده، به درون اطاقى وى را راهنمائى كردند، وقتى  وارد شد ديد سه يا چهار نفر زن با چادر مشكى نشسته‌اند و چون صندلى نداشت،  خشت و آجر را بروى هم گذاشته‌اند تا به عنوان منبر از آن استفاده شود. آقاى واعظ روى منبر نشست و بعد از خطبه چند جمله از فضائل حضرت سيد الشهداء(ع) گفت و روضه خواند و زن‌هاى حاضر در مجلس گريه كردند و با جمله صلى اللّه  عليك يا اباعبداللّه و دعا كردن به مجلس خاتمه داد و اين كار تا چند شب  ادامه داشت.
ولى شب پنجم يا ششم از مجالس مهم شهر برگشت و با خود  گفت خوب است امشب منزل پير زن را ناديده انگاشته و نروم. او به منزل خود  رفت و شام خورد و به درون بستر رفت كه بخوابد. به محض آنكه خوابيد حضرت بى  بى عالم صدّيقه طاهره فاطمه زهرا سلام اللّه عليها را در خواب ديد، خدمت  حضرتش عرض ادب كرد. ولى بى بى نسبت به واعظ بى‌اعتنا بود، واعظ لرزيد و  گفت: مگر از من خطائى سرزده كه اينگونه به من بى‌مهريد؟ حضرت فرمود: چرا آن پيرزن را منتظر نگهداشتى و نرفتى!؟
واعظ از خواب برخاست و تند تند  لباس پوشيد و رفت، ديد پيرزن دم در ايستاده و نگاه به راه مى‌كند. به محض  آنكه آقا را ديد گفت چرا اينقدر ديركردى؟ واعظ كه قلبش مى‌طپيد و از چشمانش اشك مى‌باريد چيزى نگفت و به درون منزل رفت و از هر شب بهتر روضه خواند و  برگشت، فهميد هرجا روضه امام حسين عليه السلام هست آنجا صاحب عزا بى بى  عالم حضرت فاطمه زهرا سلام اللّه عليها هم هست.

کتاب معجزات سید الشهداء علیه السلام بعد از شهادت
تعداد بازدید از این مطلب: 852
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


توهم برو.................

لب تر كن از پياله ي كوثر توهم برو
برخيز علي اصغر خيبر تو هم برو

از صبح گريه كردي و دل شوره داشتي
ديدي رسيد نوبتت اخر توهم برو

شش ماه ميشود به تو من خو گرفته ام
باشد، عصاي پيري مادر توهم برو

فكر دل شكسته ي عمه نمي كني؟
كم بود داغ قاسم ... و اكبر؟ تو هم برو

هر شعبه ي سه شعبه براي تو نيزه ايست
در بزم تيرو نيزه و خنجر توهم برو

بعد از عموت ماندنت اصلا ً صلاح نيست
او رفت پيش ساقي كوثر توهم برو

تا خيمه ها هنوز به غارت نرفته است
قبل از شروع معركه بهتر.... تو هم برو

شاعر : سید جواد پرئی

تعداد بازدید از این مطلب: 1065
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گمان

گاهی گمان نمیکنی ولی می شود
گاهی نمی شود
نمی شود که نمی شود
گاهی هزار
دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود
گاهی گدای گدای
گدایی و بخت نیست
گاهی تمام شهر گدای تو می شوند

تعداد بازدید از این مطلب: 934
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آرام و دلنشین


 آرام و دلنشین ، بیدار و سرفراز
         هرگز شنیده ای از من صدای ناز
                 گر خسته ام ولی سر خم نکرده ام
                        سودای دل هنوز مانده است چو راز
                                 آوای عشق هنوز ، محجر کشیده است
                                        مصلح اگر شدی با زخم هم  بساز

تعداد بازدید از این مطلب: 833
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یهودیان وجادوگری
یهودیان بدن پیامبر را سحر کردند ؛ آیا ماسون ها در پی سحر بدن ولیّ فقیه هستند؟
 

 شان نزول مُعَوَّذَتَین ؛ سحر شدن پیامبر به دست یک یهودی :

 

علامه طباطبایی در المیزان در تفسیر سوره فلق: «مردى يهودى رسول خدا (ص) را جادو كرد ، و در نتيجه آن حضرت بيمار شد ، جبرئيل بر او نازل گشته دو سوره معوذتين را آورد و گفت: مردى يهودى تو را سحر كرده و سحر مذكور در فلان چاه است ، رسول خدا (ص) على (ع) را فرستاد آن سحر را آوردند ، دستور داد گره هاى آن را باز نموده ، براى هر گره يك آيه بخواند ، على (ع) هر گرهى را باز مى‏كرد يك آيه را مى‏خواند ، به محضى كه گره ها باز و اين دو سوره تمام شد ، رسول خدا (ص) برخاست ، گويا پاى بندى از پايش باز شده باشد.» المیزان ، به نقل از الدر المنثور ، ج ۶ ، ص ۴۱۷.

 

امام صادق (ع) هم نظير اين معنا را روايت كرده است (۱). روايات بسيارى هم از طرق اهل سنت با تفاوت اندکی وارد شده است. در تفسیر نورالثقلین ، روايات ديگری نيز از طرق ائمه معصومین (ع) نقل شده است.» آیا کسی می تواند پیامبر خاتم و اشرف مخلوقات را سحر کند؟

قرآن (۲) مسحور شدن رسول الله را نفی کرده است ، پس چگونه ممکن است که سحر ساحران در رسول الله (ص) اثر کرده باشد؟

پاسخ: مشرکین ادعا می کردند که سخنان پیامبر ، سحر است ، یعنی عقل ایشان مسحور است و قرآن این مساله را رد می کند ؛ اما دلیلی در دست نیست که سحر نتواند تاثیری بر بدن پیامبر ایجاد کند.» بنابراین در موارد زیادی ، رسول خدا (ص) حسن و حسين علیهما السلام را با اين دو سوره تعويذ مى‏كرد ؛ مجمع البيان، ج ۱۰، ص ۵۶۹. پایان بحث تفسیری المیزان. ولیّ فقیه ، هدف ساحران ؛ و فراماسون ها ، امتداد یهودیان ساحر :

قطعاً یکی از برنامه های یهودیان صهیونیست و جریان فراماسونی ، تلاش برای مبارزه با همان جایگاه پیامبر در حکومت اسلامی ؛ یعنی ولایت فقیه یا یاوران درجه ی یک وی است. بنابراین لازم است برای جلوگیری از این سحر شیطانی گروهک های ماسونی ، علاوه بر « تعویذ » ولیّ امر مسلمین با سوره های ناس و فلق ( معوذتین ) و برخی ادعیه ی رسیده از اهل بیت ، به تفسیر این بخش از آیات قرآن و روایات و تنویر افکار عمومی هم پرداخته شود. سحر کردن بدن ولی فقیه ممکن و سحر عقل وی محال است :

قطعا ولیّ فقیه حجت خداست و نمی توان آنچه مربوط به حجت بودن وی است ، یعنی رهبری وی را سحر کرد ؛تنها می توانند از طریق سحر ، به بدن و سلامت ایشان آسیب برسانند ؛ پس قطعا نمی توان عقل ایشان را سحر کرد ؛ قطعا!

پی نوشت ها :

۱. نور الثقلین، ج ۵، ص ۷۱۸. ۲. "وَ قالَ الظَّالِمُونَ إِنْ تَتَّبِعُونَ إِلَّا رَجُلًا مَسْحُوراً انْظُرْ كَيْفَ ضَرَبُوا لَكَ الْأَمْثالَ فَضَلُّوا فَلا يَسْتَطِيعُونَ سَبِيلًا" فرقان،۸ و ۹.

گروه راغبون

تعداد بازدید از این مطلب: 934
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود